Bardienst vanaf 1 januari 2019

Beste leden,

Per 1 januari 2019 gaat onze vereniging over op een nieuwe manier van openen en sluiten.

Dat wil zeggen dat alle leden die bardienst draaien zelf verantwoordelijk worden voor het openen en sluiten van ons prachtige paviljoen. Helaas zakt het aantal leden van de barcommissie per 1 januari terug naar 5 en dat is een te kleine groep om het openen en sluiten als commissie te blijven doen. 

Middels de nieuwe manier van openen en sluiten hopen we dan ook dat er weer nieuwe aanwas komt voor de gezelligste commissie van de club. Wij zijn uiteindelijk toch verantwoordelijk voor de bar ;-)! 

Na overleg met diverse buur-verenigingen, waar deze manier van openen en sluiten al jaren wordt toegepast, zijn wij er van overtuigd dat dit op onze club ook gaat lukken. Dit kan uiteraard niet zonder vrijwilligers en daarom zoeken wij nog diverse vrijwilligers die:

  • Toe willen treden tot de barcommissie. Je hoeft niet meer te openen en te sluiten.  We blijven natuurlijk wel de activiteiten en toernooien ondersteunen. 
  • Week coördinatoren, als week coördinator ben je er verantwoordelijk voor om te zorgen dat de bardienst en het overdragen van de sleutel gedurende één week vlekkeloos verloopt. Over het algemeen zal dit een ondersteunende taak zijn.
  • Iemand die samen met Gerard Houtepen de drank inkoop wil coördineren. 

Mocht je interesse hebben in een of meerdere van bovenstaande zaken of vragen over bovenstaande punten stuur dan een mail naar barcommissie@tcderauwbraken.nl. Vele handen maken licht werk.

Wij begrijpen dat er vragen zullen komen bij deze nieuwe manier van openen en sluiten. De leden van de barcommissie en de weekcoordinatoren zullen dan ook beschikbaar zijn om jullie vragen te beantwoorden. 

Heb je ideeen die het openen en sluiten kunnen verbeteren of opmerkingen op het handboek of andere zaken laat het ons dan weten. Stuur een mail naar barcommissie@tcderauwbraken.nl.

Om het openen en sluiten gemakkelijk te maken voor iedereen hebben we een handleiding gemaakt waarin alle aandachtspunten met betrekking tot het openen en sluiten vermeld staan. Met foto’s is geprobeerd alles duidelijk/begrijpelijk te maken voor iedereen. Dit handboek en alle andere dingen die nodig zijn bij het openen van het paviljoen, tijdens de bardienst en voor het sluiten van het paviljoen zijn te vinden in de lade onder de muziekinstallatie.